פריוויו למשחקי יום ראשון – צריך לנוח לפעמים / עמיחי קטן

אמש עלו על הפרקט ברחבי ארה"ב 28 קבוצות שונות ל-14 משחקים שונים, ולאחר הלילה העמוס הזה אנחנו מקבלים היום ערב משחקים רגוע יותר עם 10 קבוצות שונות שיעלו על הפרקט, ורק 4 משחקים ברחבי ארה"ב (עוד אחד בטורונטו כמובן…). כתוצאה מכך שרק 2 קבוצות לא ישחקו לילה שני ברציפות, מרבית המשחקי יהיו בין קבוצות בעלות קרבה גיאוגרפית ביניהן או לפחות קרבה גיאוגרפית בין מיקום המשחק הקודם ובין זה הנוכחי. 2 קבוצות יוצאות דופן יש, ואותן יהיה די קל לזהות לפי המקום בו הן משחקות הלילה.

1:00 טורונטו ראפטורס (22- 10) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16- 15):

האלופים המכהנים ממשיכים לשמור על גאוות היחידה שלהם, וגם על מכת הפצועים הקשה, כאשר סיאקם, גאסול ופאוול ממשיכים להיעדר. עם זאת, לאורי הבין שהוא צריך לקחת פיקוד והוא נראה מצוין לאחרונה ביחד עם שחקני ג'י ליג לידו. הניצחון האחרון בגארדן של בוסטון הוכיח שהקנדים מצליחים להתמודד לרוב גם עם קבוצות הצמרת.

ואם אצל טורונטו אנחנו רואים הרבה הרכבי 2 רכזים, גם בגלל הפציעות, אז מה אפשר להגיד על אוקלהומה שמצאו את הרכב 3 הרכזים – פול, שג"א ושרודר, וביחד עם גאלו ואדאמס זאת החמישייה הטובה בליגה כרגע, עפ"י הנט רייטינג. התקופה הטובה האחרונה סידרה להם מקום בתמונת הפלייאוף הנוכחית, ופתאום פחות ברור האם ומתי פרסטי ישלוף את שפן הטריידים מהכובע, פשוט כי אין כרגע צורך.

המפתח למשחק הזה יהיה כמובן אצל הגארדים, ובעיקר בהגנה של אלו הרועמים על לאורי ושות', כי לטורונטו באמת אין הרבה מעבר לזה.

רמת עניין של משחק: B – מפגש בין 2 קבוצות פלייאוף עם מאזן חיובי נכון לעכשיו, ובעיקר בין 2 קבוצות עמוסות בקו האחורי ודלילות בקו הקדמי.

הימור: הפצועים יכריעו. אוקלהומה ב-7.

3:00 ממפיס גריזליס (12- 21) – שארלוט הורנטס (13- 21):

נכון לעכשיו ממפיס היא המנצחת הגדולה של דראפט 2019, כאשר מוראנט הוא המועמד המוביל לתואר רוקי העונה, וגם ברנדון קלארק מפתיע לטובה. יש לממפיס קבוצה צעירה ונחמדה וגם את הכלים הנכונים להעביר בטריידים בעבור עוד בחירות ושחקנים צעירים. הבעיה העיקרית שלהם היא שבחירת הדראפט שלהם מוגנת רק טופ 6, אחרת היא הולכת לבוסטון, וכרגע יש יותר מדי קבוצות חלשות בליגה, מה שעשוי להיות בעייתי מבחינת הדובים. שווה לעקוב.

למען האמת, המצב של שארלוט די דומה, רק בהבדל אחד, שהוא המחסור בנכסים של ההורנטס. שארלוט ויתרו על קמבה כדי לצאת מהבינוניות, גם אם זה כלפי מטה בשלב הראשון, אבל הפריצה של גרהאם החזירה אותם בדיוק לאותה נקודה של בינוניות. ניתן להעריך את ההורנטס על זה שהם עדיין בכדורסל, בניגוד אולי לכמה קבוצות אחרות בליגה, אבל המצב הנוכחי הוא הכי גרוע עבורם, וקשה לראות שינוי באופק.

המפתח של המשחק הזה, בהסתכלות מצומצמת עליו, יהיה דווקא הקרב בצבע. סביר שגרהאם ורוזיר ביחד יקזזו את מוראנט וברוקס, ומה שנשאר זה ההגנה של זלר וביומבו מול ההתקפה של ולנצ'יונאס.

רמת עניין של משחק: C – שתי קבוצות סימפטיות בסך הכל, ויש את מוראנט שתמיד מסקרן, אבל שום דבר מעבר לזה.

הימור: יהיה צמוד. בסוף ממפיס ינצחו ב-4.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (10- 23) – יוסטון רוקטס (22- 10):

ג'רו מגיע אחרי ניצחון על אחיו ארון וג'סטין למשפחת הולידיי והפליקנס עם 3 ניצחונות רצופים, כולל אחד בדנבר. מה שניצח את המשחקים האלה היה השלשות, כאשר בכל אחד מהם השקנאים קלעו לפחות 15 שלשות ועשו זאת לפחות ב-40%, וזה כולל אפילו את לונזו בול שקלע 4/8 מחוץ לקשת נגד אינדיאנה. אני לא הייתי מהמר שדווקא ההגנה של יוסטון היא זו שתעשה את העבודה על הקלעים של ניו-אורלינס.

במקרה של יוסטון היה נראה שווסטברוק נכנס לכושר טוב ומצליח להתמודד עם השמירות הכפולות שהארדן מקבל, אבל אז הגיע הפסד מפתיע דווקא לגולדן סטייט במשחק בו ווסטברוק בעיקר החטיא. נגד ברוקלין הארדן לקח על עצמו את המשחק כדי לא להסתבך, אבל נשארנו בדילמת ווסטברוק ואיך מייק ד'אנטוני צריך להשתמש בו.

המפתח של המשחק הזה הוא ג'יימס הארדן. הפליקנס לא מספיק טובים או חכמים בהגנה כדי להתמודד איתו, ואם הוא ירצה הוא יוכל לחגוג יובל נקודות ותריסר החטאות מחוץ לקשת. אם הוא יבחר להיות פסיבי יותר יהיה כנראה צמוד מהצפוי.

רמת עניין של משחק: C+ – הארדן תמיד יכול לקלוע מלא. ווסטברוק ולונזו בקרב פועלי בניין מסקרן…

הימור: אין הגנות, אבל לטילים יש הארדן. יוסטון ב-12.

3:00 דנבר נאגטס (22- 9) – סקרמנטו קינגס (12- 20):

אני אפתח מציטוט מהפריוויו שלי בשבוע שעבר: "אצל דנבר יש הרבה אופטימיות מסביב, כאשר יוקיץ' כנראה התאושש סוף סוף מהפתיחה העצלה של העונה, וברצף 5 הניצחונות בו הם נמצאים כעת רשם הסרבי 22.6 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וכל זה ב-45.8% לשלוש ו-56.2% אפקטיבי". עכשיו נחשב את ממוצעי השבוע האחרון, ואחרי זה נחבר. בשבוע האחרון יוקיץ' עם 23.5 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים ב-50% לשלוש ו-62.5% אפקטיבי. ב-9 המשחקים האחרונים בסך הכל זה יוצא 23 נקודות, 10.2 ריבאונדים ו-8.2 אסיסטים ב-47.6% לשלוש ו-61.4% אפקטיבי. בקיצור – יוקיץ' חזר ודנבר ניצחו 8 מ-9 המשחקים האחרונים שלהם.

אם אנחנו עוסקים בסטטיסטיקות שקשורות למי שהיה הכוכב המובהק בעונה שעברה ונתקל בקשיים בתחילת העונה, אז אפשר לעבור לקינגס ולרכז פוקס, וכדאי לשים לב לכך שהמאזן של הקינגס במשחקים בהם הוא שיחק עומד על 3 ניצחונות ו-12 הפסדים, לעומת 9 ניצחונות ו-8 הפסדים במשחקים שהוא לא שיחק. משהו בחיבור בין לוק וולטון המאמן החדש ובין פוקס לא עובד, בעיקר סביב קצב המשחק האיטי שוולטון רוצה מול המהיר שעדיף לפוקס. לעיונף דיוואץ'…

המפתח של המשחק הזה הוא יוקיץ'. בדומה לרוב הקבוצות, גם לקינגס אין הרבה כלים להתמודד איתו, בפרט שגם הם משחקים בקצב איטי שמשרת את הנאגטס. אם יוקיץ' ישמור על הכושר הטוב שלו יהיה קשה לקינגס להוציא ניצחון.

רמת עניין של משחק: B+ – דנבר בתקופה מצוינת לאחרונה, בניגוד מוחלט ל-6 ההפסדים הרצופים של המלכים. שתיהן שקועות במאבקי מיקום קריטיים, על עצם המקום בפלייאוף או על ביתיות בשלבי הפלייאוף השונים.

הימור: דנבר ב-8.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (25- 7) – דאלאס מאבריקס (21- 10):

הלייקרס ודאלאס החליפו חולצות כבר פעמיים העונה, כאשר בכל אחד מהמקרים קבוצת החוץ הייתה זו שזכתה בניצחון. אני משתדל להיזהר לא לדבר על משבר בלייקרס, כי הם בכל זאת במקום הראשון במערב בפער די נוח, אבל 4 הפסדים רצופים הגיעו ביחד עם הבעיות הרפואיות הראשונות העונה של דיוויס ולברון. את פורטלנד הם הצליחו לנצח ולעצור את הסחף, אבל נגד יריבה טובה יותר משמעותית מפורטלנד, ללא מנוחה בין המשחקים ובמצב הרפואי של לברון ודיוויס, יהיה להם מאוד קשה.

בדאלאס עברו שבועיים קשים כשהלו"ז הקשה הגיע יחד עם פציעה של דונצ'יץ', אבל הקבוצה כולה לקחה צעד קדימה, והמאבס יצאו מהמסע המזרחי עם מאזן סביר לחלוטין. בסוף השבוע דונצ'יץ' גם חזר ולא לקח לו הרבה זמן להיות הצעיר ביותר בהיסטוריה שרושם 2 משחקי 30 נקודות ו-15 אסיסטים באותה עונה (בשניהם הוא עשה טריפל דאבל), ועל הדרך הוא קטע רצף 4 ניצחונות של גולדן סטייט.

המפתח של המשחק הזה יהיה סביב דקות המשחק של לברון ודיוויס. הלייקרס חייבים לאפשר להם לנוח, ואם זה יקרה זה כנראה יוביל להפסד נוסף.

רמת עניין של משחק: A – הלייקרס במשחק מאוד חשוב להם, אבל אסור להם להשקיע בו יותר מדי, כדי לא לאבד את דיוויס או לברון לתקופה ארוכה.

הימור: אצל לברון המנוחה גוברת על הכל. דאלאס ינצחו ב-9.

ולסיום – החידה השבועית. הזכרתי מקודם את דונצ'יץ' שהוא הצעיר ביותר לרשום שני משחקי 30 נקודות ו-15 אסיסטים באותה עונה. מי הקודם שהחזיק בשיא?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
203 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Avri
Avri
4 years ago

הציטוט של דוק – פרייסלס :-).
למרות שאם הקליפרס אכן הבטיחו לקוואי מטוסים אחוזים עוזרות בית ערומות ומה לא (מה שהליגה חוקרת עכשיו) אז הם האחרונים לצאת עם הצהרות כמו 'הפילוסופיה של הלייקרס היא מה שלברון אומר…'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

הקליפרס לא הבטיחו כלום באלמר הבטיח. יש לי שאלה נניח לבאלמר יש 50 חברות פרטיות שלו והוא וקאווי חברים טובים אז כספו מהחברות הפרטיות או כספו האישי יכולים לממן את תענוגות קאווי והדוד דניס מה הקשר של זה לליגה? Just friends כמו לברון ודיוויס שאוכלים במסעדה. או שיש הסכמי אי תלות בnba כמו אצל רואי חשבון? 😂😂😂

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

פמפם כל הלילה גולדן סטייט צמוד נגמר 20 הפרש…….

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ראוי לציין שהטוקבקיסטים בתשלום כאן התייחסו אליו מאוד יפה והשאלה היא למה??
במיוחד שאני שחסמו לי את השם!!!!!! לאחר שבתגובה 15 רשמתי דנבר ב9 הפרש מדוייק!! מה יוצא להם מהסתרה והטעיה? מישהו פה משחק בכסף גדול? רק מניח את זה פה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

צודק.
"זה לא נוגד שאני בן אדם" הייתה תגובה מעולה.

yaniv
yaniv
4 years ago

המשחק של הלייקרס נגד דאלאס לא ב22:30 ?

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  yaniv

לא…

yaniv
yaniv
4 years ago

משום מה הייתי בטוח שראיתי בפרומו של דאלאס שהמשחק משוחק בצהריים של יום ראשון.
והאמת שהיה לי מוזר איך הם משחקים בצהריים אחרי שאתמול שיחקו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

המשחק בשעה מושלמת 4.45 גאמפ בול. רק שלברוני לא יבריז לנו

asaf
4 years ago

דאלאס- לייקרס אחלה משחק וביופי של שעה , בעיקר למורי משרד החינוך (כמוני) שאחרי זה יכולים לפזר ילדים למסגרות ולחזור לגנוב תנומה… (תודה למערכת החינוך הקיבוצית שעובדת ברוב ימי החופשות)

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  asaf

יש שתי סיבות להיות מורה- יולי ואגוסט! לפעמים גם החגים נחמדים.
סתם, אני גם שם, איזה כיף החופש השקט של חנוכה!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

כמו שכתבתי חכו חכו

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

בינתיים הקהל של ארסנל לא מחזיר כדור לצ׳לסי שמנסה להשיג את ה 1:1….

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לדעתי הלא מקצועית-עיקר הבנתי הוא בליגות הטובות באמת- צ׳לסי לא שווה שער בחוץ אצל ארסנל החזקה!

אור
אור
4 years ago

חלאס כבר יא חפרן

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  אור

סתום טוקבקיסט ממומן

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

ייגמר כמו שאמרתי השאלה מה יהיה בבאסקט

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

דונציץ חוזר מפציעה, ישחק בק טו בק? אם לברון נח הייתי נותן לילד לנוח חצי משחק, למרות התענוג בקריעת הלייקרס, שישמרו משהו לפליאוף.

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

האמת המשחקים היום מאוד קשים לחיזוי, אלך על שארלוט ממפיס בשביל הפאן.

Berch
4 years ago

אחלה פרוויו. מקווה שיוסטון י או מהסלאמפ
🙂

לילי
לילי
4 years ago

לילה נחמד יש היום, בעיקר בהתחשב שרוב הקבוצות הן בלילה השני של בק טו בק מה שנותן ערך מוסף.
תודה על פריוויו מעולה אפילו שאני חולק עליך בגזרת ממפיס – לטעמי המנצחת הגדולה של הדראפט הזה היא לא אחרת ממיאמי ושני הרוקים המצויינים שלה (אני יודע, אני יודע טכנית נאן לא נבחר בדראפט).
ולחידה – אני חושב שקראתי איפה שהוא שדונציץ שבר את השיא של האחד והיחיד, אלוהים בכבודו ובעצמו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, אחלה פריוויו.
.
לברון לא צריך לשחק. גם סוחב פציעה, גם בבק-טו-בק, גם בן 34 וגם עם מיילאג' מטורף בליגה. חבל על הסיכון.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

זו ההזדמנות האחרונה שלו לעלות לשחק בגיל 34…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שיר הלילה שייך לחונקים
NO MORE HEROES

Whatever happened to
Leon Trotsky?
He got an ice pick
That made his ears burn
Whatever happened to
Dear old Lenin?
The great Elmyra
And Sancho Panza?
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to
All of the heroes?
All the Shakespearoes?
They watched their Rome burn
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to the heroes?
No more heroes any more
No more heroes any more
Whatever happened to
All of the heroes?
All the Shakespearoes?
They watched their Rome burn
Whatever happened to the heroes?
Whatever happened to the heroes?
No more heroes any more
No more heroes any more
No more heroes any more
No more heroes any more

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראית אותם?
הם הופיעו פעמיים או 3 בארץ, ראיתי אותם פעמיים.
פעם ראשונה עם קורנוול בשירה וגיטרה, נדמה לי שהופיעו בליקוויד, 85 או 86?
פעם שנייה לפני אולי 13 14 שנה עם הסולן הנוכחי. לא אותה החווייה. היו החימום לדבי הארי בהרצליה נדמה לי או משהו באזור.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שנות השמונים היו טיפה מוקדמות לי מדי. זכיתי לראות אותם בפעם האחרונה שהיו בישראל, ב-2016, בהיכל התרבות של תל אביב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

מה קרה למשחק המוקדם של ראשון? ככה גונבים לי את פתיחת השבוע, ומשאירים אותי בדד עם מכבי נגד בש בכדורסל?!? קשים חיי הלבנטינים שמתעקשים לישון כמו בני אדם.
אחלה פריוויו, תודה רבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יום ג הקרוב ערב הסילבסטר פילי אינדי ב10

ADISU33
ADISU33
4 years ago

יוסטון ישחקו ללא ראס ,הוא לא משחק בבאק-טו-באק.
לא תהיה תחרות בנייה מול לונזו (האשך כנראה יוותר על המשחק בגלל שאהובו בסתר לא יתלבש).
.
הלייקרס מול הוונילים -אחלה משחק (אם לגרוין לא יבריז).

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  ADISU33

גם קאפלה בחוץ והארדן בספק.

אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

לא איטונג – לא קונה

עידו גילרי
Admin
4 years ago

התאנדר יהיו בלי גלינארי ושרודר נגד הראפטורס.

אשך טמיר המקורי

תודה רבה! נשתדל לקום לראות את הלייקרס מקבלים בראש.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אחלה פריוויו
—————
מסכים איתך לגבי הRaptors הם לא שווים כלום היום

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אוקלהומה מנצחת ב82% את הרבע הראשון

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

תודה.. אני שוקל האם כדאי לי לגלות לכם את ההמלצה 4- ליין גריזליס הורנטס . אני רואה שאין כאן הערכה לגאונות שלי.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שימו לב למוראנט לא רוצה לגלות לכם

מנחם לס
Admin
4 years ago

מחר חוזרים הביתה מצפון קרולינה, ולכתיבה

מנחם לס
Admin
4 years ago

אבל לראות את דאלאס מנצחים את הלייקרס אפשר גם מצפון קרולינה

מנחם לס
Admin
4 years ago

אמרו שגם AD וגם לברון לא משחקים ושניהם משחקים!
האינטרנט בקושי עובד. אחזור אליכם ברבע השני עם שאלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזוווו ידעתי הוא מתאים לגי ליג. 20 נק על גי ליג יוסטון בלי ראס והארדן חחחחח ונא עדיין בפיגור מולם קומדיה גנטרי.
יאללה הצטרפתי ללוקה מול השיקוץ

חגי "התותח" ניסני
Editor

שמעון איך אתה תמיד יודע הכל? מה הסוד שלך?

מנחם לס
Admin
4 years ago

הלייקרס נראים כמו קבוצה גדולה. זה עכשיו

מנחם לס
Admin
4 years ago

עושים כרצונם נגד דאלאס. בינתיים

מנחם לס
Admin
4 years ago

לא טוב. הרדאוויי מתך את שריר ההמזסטרינג. אם אני צודק, הוא אבוד ל-3-4 שבועות לפחות.

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני הראשון שאומר זאת. אפילו לפני נהטיווי. אני רואה מה שאני רואה

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני אומר שוןב: נהרדאוויי נראה לי פצוע ל-4 שבועות. עוד לא אמרו על כך מילה

מנחם לס
Admin
4 years ago

תסמכו על היטדע של הקשיש

מנחם לס
Admin
4 years ago

פרוז'ינגיס אפס אחד גדול

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון עם אסיסט 9,000

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון השחקן היחיד בטופ 10 בנק' ואסיסטים

מנחם לס
Admin
4 years ago

איזו יפהפיה הולכת להיות בתו של קובי!

מנחם לס
Admin
4 years ago

עוד לא אמרו מחילה על הפציעה בההמסטרינג של הרדאוויי. אני אומר לכם שהוא מחוסל ל-=3-4 שבועות

מנחם לס
Admin
4 years ago

קרוסו מנסה לךשמור על לוקה. שמעתם על בדיחה טובה מזאת? (אל תספרו לי שקרוסו 'שומר נהדר'. אולי בהיורוליג הוא ישמור נהדר)

מנחם לס
Admin
4 years ago

אחכה שיהיו עוד גולשים לפני 'השאלה הגדולה'

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני ראיתי את הארדאוויי ג'וניור נפצע במתיחת שריר ההמסטרינג בדקה ה-5 של המשחק. מיד כתבתי שהוא OUT ל-3-4 שבועות. עד עתה בשידור הטיווי של ה-ESPN איש לא הזכיר זאת כי הם לא רואים מה שאני רואה.

מנחם לס
Admin
4 years ago

כשלברון ו-AD בחוץ, וכן לוקה והרדאוויי, זה נראה כמו משחק יורוליג

מנחם לס
Admin
4 years ago

הנה השאלה: מי חוזה עץה בהמשחק באחת מ-5 השורות הראשומות שמעניין אותי יותר מכל אחד מה-20,000 באולם? אתן 3 אפשרויות לפניט התשובה

מנחם לס
Admin
4 years ago

עבר יותר מרבע. למעשה עברו 16 דקות ואף אחד לא מזכיר את הפציעה של נהרדאוויי? אז אולי רק נידמה היה לי? נחכה ונראה.

מנחם לס
Admin
4 years ago

צלם הטיוויי התאהב בבת של קובי. הוא מראה אותה כל הזמן. איזה יפהפיה היא הולכת להיות!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

זה לא יעזור שתכתוב תגובות לעצמך..
ובטח עכשיו כמה רובוטים יצוצו פתאום.

מנחם לס
Admin
4 years ago

האונטרנט עט7בד כפי שלא עבד כאן בחווה בשלושת הימים האחרונים, אחרת הייתי כותב

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני לא מבין: אף אחד לא חוזה בלייקרס – מבריקס? אפשר לקראות אפילו בסטרטימינג של יוטוב

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

אנשים הבינו שיש כאן אנשים שמנסים לרמות

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לדוגמא כאן הרי כולם מחכים להפצצה של דאלאס

מנחם לס
Admin
4 years ago

כל הפסד של דאלאס הוא 60% של המאמן הגרוע שלהם. הלייקרס הורגים את המבריקס בהאלי הופס. לפחות תכניס את פרוז'ינגיס. לפחות הוא גבוה

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  מנחם לס

למה לכתוב שם עם טעויות? שחקן גדול. עוד כמה שנים ברמות הגבוהות ביותר.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

שהיא קבוצה גדולה אבל היום לברון ודיוויס לצערי יגמרו את זה בהפרש ניכר

מנחם לס
Admin
4 years ago

הענק הלטבי או סלובני שלהם הוא אולךי 2.25 אבל גולם מושלם

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מנחם בפלייאוף נזכיר לך את הירידות הלא במקום

מנחם לס
Admin
4 years ago

האדם הכי מעניין אותץי באולם הוא האמא של לוקה שהגיעה במיוחד למשחק והיא נראית פצצה יותר מכל אחרת בהוליווד

MY NAME – מי אתה? אתה אמיתי או עוד טרול שבא להפריע?

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  מנחם לס

אני היליד האמיתי, כולם יודעים.
ימותו הקנאים כמו שכתבתי!

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

יחיד. תמשיכו לשנות ככה רואים שאתם מסתירים את האמת

מנחם לס
Admin
4 years ago

לוקה לא משחק כבר 7 דקות ולהלייקרס מובילה ב-9

מנחם לס
Admin
4 years ago

או. לוקה ניכנס

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לגבי הפציעה אני לא חושב שטעית כמו שאתה עכשיו מנסה לחזור בך

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

לוקה לא יוריד הפרש בינתיים

מנחם לס
Admin
4 years ago

האמא של לוקה היא אחת החתיכות המדהימות ביותר שדראיתי

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  מנחם לס

לא יעזור לצערי הם ניצחו פעם שעברה כבר

אשך טמיר המקורי

הצטרפתי דוק.
התשובה שלי – סרינה וויליאמס

אשך טמיר המקורי

והטוסיק שלה יושב לידה

מנחם לס
Admin
4 years ago

עוד לא הזכירו את הפציעה שדל הארדאוויי, אבל אף אחד לא רואה ומב ין כמוני

אשך טמיר המקורי

אוי כבר נתת את התשובה

מנחם לס
Admin
4 years ago

ריק קרלייל פשוט לא יודע לנהל משחק, ואף פעים לא ידע

אשך טמיר המקורי

לשחק נגד הלייקרס זה 5 על 8

מנחם לס
Admin
4 years ago

אשך, מראחים אותץה כל הזמן והיא ממש מסנוורת את עיני

מנחם לס
Admin
4 years ago

אבל החיא מבוגרת מדי עבורך. תן מבט בבת של קובי. היא באזור הגילאים שלך

מנחם לס
Admin
4 years ago

בינתיים לוקה מתחת לכל ביקורת. משחק בהיסוס והחיוך נעלם מפניו

אשך טמיר המקורי

עוד לא יצא לי לראות אותן

מנחם לס
Admin
4 years ago

אתה בשידור של ESPN או NBA.TV?

מנחם לס
Admin
4 years ago

מעניין אם ב-NBA.COM או ESPN הזכירו את הפציעה של הרדאוויי, או אני היחיד שראיתי. אני אומר 3-4 שבועות

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

סבתא של לברון אולי גם תנסו לבלבל?

אשך טמיר המקורי

שמעון תיכף יסיים את חירבון הבוקר ויצטרף גם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני במשחק רואה כל שנייה ממנו אבל צדקת אני בשירותים

אשך טמיר המקורי

מכיר אותך כבר 🙂

אשך טמיר המקורי

2100-2200 – ריצה
2200-2230 – מקלחת
2230-2235 – סקס
0415 – קם לחרבן
0430 – 0445 – ניגוב
0445 – 0630 – יוצא לעבודה בבלוג החי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא. נו כבר נתתי את פירוט היומן. קם ב5 מדליק ליג פס על המסך אחרי שטיפת פנים מכין ארוחת בוקר תוך כדי אוכל שירותים וכו. 6 יוצא לעבודה 5 וחצי בבית מקלחות ילדים ב7 יוצא לספורט בדכ 8 וחצי אחרי מקלחת ואז סמול טוק עם האישה 9 סקס 9 וחצי האישה נרדמת ואם אין משהו מעניין בטיוי או בהופס גם אני ואם יש אז שם.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מנחם בינתיים אני פוגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו בול!!!!! 27 נק 10 ריב 8 אס ירון!!!! אמנם נגד גי ליג בלי ראס והארדן אבל תנו כבוד!!! מצטרף לתצוגת ה20 וה11 של דריימונד מול יוסטון. אין ספק איפה הכי טוב לנגרים לשחק בקבוצה מנפחת סטט מול יריבה מנפחת סטט זה הסוד. מי לא אוהב את יוסטון. יכולים לעשות פרסומת יוסטון
רוצה להתאושש? רוצה להשיג חוזה? רוצה להראות מה אתה שווה? רוצה להעמיד מספרים? אתה חייב לשחק נגדנו

מנחם לס
Admin
4 years ago

לוקה רק מוסר. מסרב לזרוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לוקה ינגב ברבע 3. זה רבע הניגובים שלו

אשך טמיר המקורי

מארק ג'קסון בלתי נסבל, אני מדמם מהאוזניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנד דאון מן דאון

מנחם לס
Admin
4 years ago

יהיה כאן 25 הפרש היום. אולי אצטרף לגייל שלי במיטה. מחר נסיעה של 400 ק"מ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

יהיה צמוד עד הסוף. הללוקה יגיע רבע 3

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לילה טוב מנחם
בוקר טוב שי
לייקרס שותים מיץ תפוזים סחוט….

מנחם לס
Admin
4 years ago

חוזר מחר (היום) הביתה לאטלנטה ולכתיבה

מנחם לס
Admin
4 years ago

דווייט האוארד 6 מ-6 ל-12 נק' והכל בהאלי הופס. פארוז'ינגיס גמד לידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

קרלייל אחרי המשחק: פורזי אחד השומרים הגדולים בהיסטוריה היום כבר אין טעם לשמור בצבע כולם זורקים שלשות וזה יותר מסוכן אני אוהב לראות 2.21 שומר על 1.90 זה מגניב

מנחם לס
Admin
4 years ago

לוקה אפס ממש כל החצי

מנחם לס
Admin
4 years ago

עכשיו לוקה נפצע

מנחם לס
Admin
4 years ago

נראה לי הקרסול של לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אאוץ על הראש של לוקה דוויט מי אמר שאין לו תועלת

מנחם לס
Admin
4 years ago

אבל את הרדאוויי לא תראו יותר. 3-4 שבועות. והטמבלים בטיווי אפילו לא הזכירו זאת פעם אחת. הוא נפצע בדקה ה-4 או ה-5. מתח את שדריר ההמסטרינג. אני מכיר את הפציעה מעשר שנות אימון. הוא 'אארוט' לך-3-4 שבועות. תרשמו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

באסה

אשך טמיר המקורי

עוד לא ראיתי את אמא של לוקה פעם אחת וגם לא את הבת של קובי

מנחם לס
Admin
4 years ago

גם הארדן פצוע. כולם נפצעים

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

נראה לי נח

מנחם לס
Admin
4 years ago

הוא נפצע, ולדעתי די חמור (הארדן). הרדאוויי? לדעתי 3-4 שבועות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לוד מנגמנט הוא וראס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה ערב הנגרים מייקל פורטר עם 19 נק 😂😂 לחוס?

מנחם לס
Admin
4 years ago

שימון על איזה משחקים אתה מסתכל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

רק לייקרס דוק. השאר סתם בבוקס סקור

מנחם לס
Admin
4 years ago

מי שקראה היכן שהוא, קרא, או שמע, שהארדאוויי פצע (מתחל) את ההמסטרינג שיודיע. אני כתבתי כאן חפני שעה כמעט ובינתיים רק אני קלטתי זאת? טוב, ידוע שאנחנו בהופס ראשונים בעולם.

מנחם לס
Admin
4 years ago

שימון, הארדן פצוע לא לוד מנגמנט ולאר בטיח

מנחם לס
Admin
4 years ago

הארדן – נקע באצבע בכף הרגל

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

יהיה נחמד חצי שני אבל התוצאה תישמר. אפילו מנחם שכתב לפני 20 תגובות לוקה נכנס וניסיתי להרגיע אותו ולא הלך…

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

צריך לקרוא לאתר על שמי.
ובטח יצוץ עוד קוריוז לאוסף..

מנחם לס
Admin
4 years ago

הנה האמא שלו שוב. עוד סינוור. עם המקראה הזה אני עוזב אתכם.

זיכרו מה שאני מסכם:

1 הרדאוויי פצוע ל-3-4שבועות.
2. לוקה, 3 נהקודות, נקע קל בקרסול. לא חוזר לשחק היוןם.
3. הארדן – נקע באצבע בכף הרגל. אאוט ל-2-3 שבועות

להשתמע מחר בלילה.

מל,, סע בזהירות ותגיע לאטלנטה בשלום!

וקלמסון ניצחה את אוהיו סטייט והיא נגד LSU בגמר המכללות.

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  מנחם לס

לפחות הסכמת שלייקרס מביסים במשחק הגומלין הזה

גיא הירוק
Admin
4 years ago
Reply to  מנחם לס

הארדן אכן נקע את הבוהן. על פי דאנטוני הוא יכל היה לשחק כבר הלילה, אבל הרוקטס בחרו לתת לו להחלים ולא להסתכן בהחמרת המצב.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

נסיעה טובה, מנחם.

מנחם לס
Admin
4 years ago

כבר טעיתי. לוקה חזר לשחק

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)
Reply to  מנחם לס

טעית בעיקר שאמרת שלא תכתוב חח. אבל זה לא יעזור להם לסיום, גם אם יהיה מיני קאמבק. תקשיב למומחה שלא טועה,

אשך טמיר המקורי

הזכירו את ההמסטרינג!

אשך טמיר המקורי

אבל את האמא עוד לא ראיתי.

חגי "התותח" ניסני
Editor

על פניו זה הבחור של ההימורים. אלא אם כן הוא עושה חיקוי שנאמן למקור

גיא הירוק
Admin
4 years ago

א. לא סומסום.
ב. DFTT

הנביא של HOOPS (לשעבר מי שהחליפו וחסמו לו)

מי תהיה תגובת הלילה..

אשך טמיר המקורי

לוקה לא במשחק ורק חוטף מכות.
הלטבי כבר 4 עבירות, קופץ על אנשים כמו מגדלור על טרמפולינה.
הארדוואי נפצע.
באסה של משחק, נו-שואו.
ואפילו לא ראיתי את האמא.

חגי "התותח" ניסני
Editor

היום לוקה דופק קריוזים חבל"ז

אשך טמיר המקורי

משחק מבאס. כאילו כל דאלאס במחזור

shadow
shadow
4 years ago

חחחחח
אני כבר רושם את זה מתחילת העונה שיפסיק לקפוץ כאילו הוא גמד של 1.80
הוא ג'ירפה לא חרגול.

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

בואנ'ה זה נורא
אתה 221, תרים ידיים!

אשך טמיר המקורי

וואו איזה קיריוז

אשך טמיר המקורי

ראיתי את הבת!
נראית כמו ילד בן 14 מג'סר

חגי "התותח" ניסני
Editor

גיא שאלה לי. דיוחחים באותו אתר ראיתי על החזרה של יאנג. פעם זה GTD ופעם רק ב4 בינואר וזה השתנה כמה פעמים.. מה העניין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה חוזר כזה מהר שיתן לי קצת להנות מהצוות המסייע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה ולגרוין מניגור חבלז

אשך טמיר המקורי

ערב ליקוק לשיקוץ, איזה גועל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן התאגיד בחר את עצמו לספורטאי העשור 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בריאה במוד 2011
Kcp בזון היום 😂😂

shadow
shadow
4 years ago

מה עם לונזו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

ראה תגובות לעיל

אשך טמיר המקורי

בריאה בא להציל

shadow
shadow
4 years ago

לוקה עושה שטויות על גבי שטויות היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרלייל אחרי המשחק: פורזי אחד השומרים הגדולים בהיסטוריה היום כבר אין טעם לשמור בצבע כולם זורקים שלשות וזה יותר מסוכן אני אוהב לראות 2.21 שומר על 1.90 זה מגניב

אשך טמיר המקורי

לוקה מקרייז למוות!

shadow
shadow
4 years ago

אחד המשחקים הגרועים שלו שראיתי, אבל שתי הקבוצות נראות נורא. בלאגן שלם, מלא איבודים, חוסר סדר. השפעות הבאק-טו-באק

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

חרא של משחק!
ובנוסף חגיגת ליקוקים 'לשון עמוק' לשיקוץ!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספורטאי העשור של התאגיד

shadow
shadow
4 years ago

מה עם הפציעה של לברון הוא לא מחמיר אותה?

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

רק כשהוא מפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 בדיוק. משחק הבא הוא ינוח זה דטרויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל היום פרסומת של דוויט בליג פס 😂😂😂 ביקוש מקהילת הטראנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיובן צריך לשבת ולאכול את הראש יחד עם לוקה ליאניס. לתת לו יאכטות בחורות מניות להחתים את 2 האחים שלו במאבס ולהשחיל לבאקס את פורזי בסיין אנד טרייד. זה הזמן מארק אני יודע שאתה יכול!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגרוין נראה ככ עייף הוא בקושי זז רד לנוח

ADISU33
ADISU33
4 years ago

דוויט האוורד הפך לשחקן הכי מלוכלך בליגה.

ADISU33
ADISU33
4 years ago

מארק ג'אקסון מחפש עבודה בלייקרס אחרת אין איך להסביר את הליקוקים ללגרוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

מה עם הכסף שלך על המאבס בסידרה מול הלייקרס? לא חבל?
מארק גקסון שנים חבר תאגיד

אשך טמיר המקורי

נושא את אות הלשון החומה.
עיטור העוז על ליקוק גם בימי שלשול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂
אות הלשון החומה זה ענק. גם דוריס נושאית אותו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל זו לא תגובת הלילה שלך שי
התגובה בהמשך היא פריסיילס. איך, ריבונו של עולם, הגעת לג'יסר??? לא יותר קרוב אליך שפרעם?
"ראיתי את הבת!
נראית כמו ילד בן 14 מג'סר"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה יש שחקן בשם ברוקהוף במאבס ומי זה? מנבחרת האשך?

גיא הירוק
Admin
4 years ago

חגי, זה הטבע של פציעת הנקע. גם אחרי שהרנטגן שלילי, עדיין יש נזק לרקמות הרכות, מה שגורם לנפיחות בטווח המידי, ולרגישות בנק' הפגיעה בטווח הקצר. היות וזו הפעם השנייה שהוא נוקע את אותו הקרסול השנה, זה הגיוני שאטלנטה ינקטו ביתר זהירות על מנת לוודא שהוא חוזר כשיר ב-100%
אתרי הספורט, דרך אגב, מעדכנים לפי המידע שהם מקבלים מהקבוצות. אטלנטה שינו את הטיימליין מספר פעמים, ולכן זה השתקף בדיווחים של אתרי הספורט השונים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שלא יחזור תכננתי להנות מרדיש כמה משחקים. שלא יבאס

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה רבה גיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Kcp עם 19 נק פורטר עם 19 נק לונזו עם 27 נק סנטה חילק מתנות?

אשך טמיר המקורי

כנראה שסנטה קיים בכל זאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בא על האיילים מויסקונסין

חגי "התותח" ניסני
Editor

אשכוס אות הלשון החומה זו הברקה נהדרת

John
4 years ago

פורטר במשחק הראשון שלו בחמישייה 19 נק' באחוזים מדהימים ב-26 דקות. הבחור שיחק ללא אף תרגיל לכיוון שלו ובלי הכדור ביד. זה נקרא אימון! בדנבר אין מקום לעוד מוביל כדור אז ג'וניור חתך ונע בלי כדור וקפץ לריבאונד התקפה וכן גם דפק סטפ בק לשלוש על הראש של שומרו. דנבר שמה את הז'יטונים על יוקיץ' ופורטר ג'וניור בכנף מכיוון שעד שיוכח אחרת אין תחליף למילסאפ המזדקן ליד יוקיץ' מקדימה את אב,כ(למרות שג'רמי גראנט שיחק טוב מאוד אתמול בהיעדרו). מילסאפ הוא דבק והשילוב שלו עם יוקיץ', ברטון, מורי והאריס הוא מצויין. MPJ צריך להוכיח שהוא יכול להיות ווינג כדי שהקבוצה הזו תעשה רעש בפלייאוף בשנים הקרובות. הוא בושל על אש קטנה ואני מקווה שזה לא היה פלוק.